Τα 19 μέλη της ελληνικής αποστολής Global Sumud Flotilla επέστρεψαν χτες το βράδυ στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στη μεγάλη αγκαλιά των οικείων τους και των συντρόφων και συντροφισσών τους. Παρά τα εμφανή τα σημάδια των κακοποιήσεων και των βασανισμών που υπέστησαν κατά τη διάρκεια της απαγωγής τους και των ογδόντα ωρών παράνομης κράτησης τους από το Ισραήλ οι αγωνίστριες και οι αγωνιστές του στόλου διατηρούν το φρόνημα τους ακμαίο και δε σταματάνε να μιλούν για την Παλαιστίνη. Με την άφιξη τους όσοι και όσες είχαν υποστεί σοβαρότερους τραυματισμούς μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρα στο νοσοκομείο.
Δείτε το βίντεο από την υποδοχή τους εδώ:
Επίσης σήμερα στις 12:30 στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων τα μέλη της αποστολής και η νομική ομάδα του ελληνικού τμήματος του GSF καλούν σε συνέντευξη τύπου όπου θα ενημερώσουν για τα όσα διεμείφθησαν κατά διάρκεια της απαγωγής τους και της παράνομης κράτησης τους στις πλωτές φυλακές που δημιούργησε το Ισραήλ για τους ακτιβιστές και ακτιβίστριες του στόλου.
Δείτε περισσότερα εδώ
![]()
