Η Κυβέρνηση διπλασιάζει τους μισθούς του Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών. Πέντε χιλιάδες τον μήνα θα παίρνουν περίπου, ενώ ο μέσος Έλληνας αγχώνεται να βγάλει τον μήνα. Ο Αρχιεπίσκοπος, μάλιστα, έπαιρνε 2.700 ευρώ τον μήνα και οι Μητροπολίτες 2.300 – δεν πεινούσαν κιόλας. «Με τι σκεπτικό δίνετε τόσα λεφτά στην Ιεραρχία σε προεκλογική χρονιά κιόλας;»…
Η Κυβέρνηση διπλασιάζει τους μισθούς του Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών. Πέντε χιλιάδες τον μήνα θα παίρνουν περίπου, ενώ ο μέσος Έλληνας αγχώνεται να βγάλει τον μήνα. Ο Αρχιεπίσκοπος, μάλιστα, έπαιρνε 2.700 ευρώ τον μήνα και οι Μητροπολίτες 2.300 – δεν πεινούσαν κιόλας. «Με τι σκεπτικό δίνετε τόσα λεφτά στην Ιεραρχία σε προεκλογική χρονιά κιόλας;»…