Της Μυρτώς Σαρμά σε συζήτηση με την Δήμητρα Τρούσα Η παραδοξότητα του θέατρου βασίζεται στο γεγονός ότι δημιουργεί κατασκευασμένες καταστάσεις οι οποίες είναι συγχρόνως και πραγματικές. Σαν τέχνη και τεχνική προϋποθέτει ένα συμβόλαιο μίμησης, μία αυτεπίγνωση της αναπαράστασης, μια υποχώρηση δέσμευσης. Υπό αυτό το πρίσμα ο Lehmann (Postdramatic Theatre, 2006) είχε δίκιο όταν μας…
Της Μυρτώς Σαρμά σε συζήτηση με την Δήμητρα Τρούσα Η παραδοξότητα του θέατρου βασίζεται στο γεγονός ότι δημιουργεί κατασκευασμένες καταστάσεις οι οποίες είναι συγχρόνως και πραγματικές. Σαν τέχνη και τεχνική προϋποθέτει ένα συμβόλαιο μίμησης, μία αυτεπίγνωση της αναπαράστασης, μια υποχώρηση δέσμευσης. Υπό αυτό το πρίσμα ο Lehmann (Postdramatic Theatre, 2006) είχε δίκιο όταν μας…